Αρχική σελίδα                     Ο ΟΦΙΣ ως σύμβολο ενέργειας             στην Αγγλική   

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Πολλά είδη  ΦΥΣΙΚΩΝ ΄΄ενεργειών΄΄, που κατά το ρου της ιστορίας οι φυλές της γης ονόμαζαν ΄΄θετικές΄΄ και ΄΄αρνητικές΄΄ περιβάλουν τη γη, δημιουργώντας και άλλες ίσως δυνάμεις που απορρέουν από αυτές.  Ενέργειες που δεν έχουν να κάνουν με τη σημερινή τεχνητή ενεργειακή επιβάρυνση από των ανθρώπων έργα. Ενέργειες όπως οι γεωπαθογόνες ακτινοβολίες και τα τελλουρικά ρεύματα ή απλά τελλούρια.   ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΡΕΥΣΤΑ ή  απλά   'ΓΕΩΕΝΕΡΓΕΙΑ' , ορίζουμε το πλέγμα δράσης όλων των ΦΥΣΙΚΩΝ  ενεργειακών ρευμάτων που υπάρχουν  στην επιφάνεια του πλανήτη.  Δεν αναφερόμαστε στις διάφορες μορφές ενεργειακών εκπομπών που ο άνθρωπος προκαλεί με τις παρεμβάσεις του στο περιβάλλον.  Μία γνωστή μορφή γεωενέργειας, αποτελούν τα αναφερόμενα από την αρχαιότητα ως     Η σήμανσή τους στην αρχαιότητα θα πρέπει να είναι δεδομένη.  Συνολικά στις γνωστές μορφές των γεωενεργειακών ρευστών συγκαταλέγονται τουλάχιστον  : Η ΘΕΤΙΚΗ κοσμική και η ΑΡΝΗΤΙΚΗ κοσμική ακτινοβολία, η ΘΕΤΙΚΗ γήινη και η ΑΡΝΗΤΙΚΗ γήινη ακτινοβολία (σε αυτή κατηγορία ανήκουν όλες οι γεωπαθογόνες ακτινοβολίες) , η ηλιακή ακτινοβολία, οι ακτινοβολίες που προέρχονται από άλλους πλανήτες και τα τελλούρια ή ΤΕΛΛΟΥΡΙΑΚΑ  ΡΕΥΜΑΤΑ Lay Lines ή γραμμές L), τα οποία και αποτελούν πεδίο έρευνας για το ΙΓΕΚ.    Συνολικά δηλαδή υφίστανται  τουλάχιστον 7 ειδών ενεργειακά ρεύματα στον πλανήτη.

Τα γεωενεργειακά ρευστά   (ο όρος είναι αδόκιμος, αλλά θα τον χρησιμοποιούμε συχνά στο εξής προκειμένου να μη περιγράφουμε ξεχωριστά τις 7 ενεργειακές καταστάσεις - ρεύματα που αναφέραμε ) φαίνεται να επηρεάζονται από τις βαριές  καταστάσεις της ύλης , μέσα από τις οποίες διέρχονται.  Αυτές οι ενέργειες - δυνάμεις φαίνεται ότι τα αρχαία ιερατεία των φυλών με κάποιο τρόπο γνώριζαν, τις εκμεταλλεύονταν κατά κάποιο τρόπο και με βάση το αν αυτές ήταν ΄΄θετικές΄΄, όριζαν τις θέσεις των κτιρίων, των ιερών, ακροπόλεων , αλλά και ολόκληρων πόλεων.  Γνωρίζουμε ότι για πολλά χρόνια το περίφημο μαντείο των Δελφών έπαιζε φανερά αυτό το ρόλο. Με τον τρόπο αυτό σήμερα διαπιστώνουμε ότι όλα τα αρχαία Ελληνικά ιερά έχουν κατασκευασθεί σε ακριβή γεωμετρικά σχήματα. Αυτή είναι η ΄΄ιερή γεωμετρία΄΄ των αρχαίων Ελληνικών ιερών , όπως την αποκαλούνΤην ανέδειξε στις αρχές του αιώνα μας , ο Θ. Μανιάς.

Στην αρχαία Ελλάδα όλες αυτές οι ενέργειες συμβολίζονταν με τον ΟΦΙ   (φίδι).

 

 

Γιατί όμως να χρησιμοποιήσουν τον όφι σαν μυστικιστικό σύμβολο κάποιων αόρατων ενεργειών, που για τον άνθρωπο της τότε εποχής αυτές ήσαν επικίνδυνες ;  Η απάντηση νομίζω ότι ευρίσκεται στην ιστορία των Εβραίων, την Παλαιά Διαθήκη.  Εκεί διαβάζουμε ότι ο ΟΦΙΣ ήταν το πιό σοφό και ήσυχο ζώο του Παραδείσου.  Αναφέρεται η Π.Διαθήκη στο τελευταίο γένος ανθρώπων (τους ΄΄Βρωτούς΄΄ του Πλάτωνος μάλλον...). Εις τον ΑΔΑΜ (νου) και την Ευα (ψυχή). Οταν ακόμη αυτή έζων εντός του παραδείσου.  Ο Αδάμ έχει ήδη πλασθεί  υπό του θεού. Δηλαδή ο θεός έχει (δια μέσου της φύσης) κατασκευάσει βιολογικό φορέα, μέσα στον οποίο έχει εγκλωβισθεί ο νους και η ψυχή, ομού.  Ξαφνικά όμως ο ΟΦΙΣ αλλάζει στάση και παρασέρνει την ψυχή (Εύα) στο να δοκιμάσει τον απαγορευμένο καρπό...   Ο ΟΦΙΣ από τότε έπαψε να είναι ΄΄σοφός΄΄ και ΄΄ήσυχο΄΄ ΄΄ζώο΄΄.  Εξεβλήθη και αυτός ομού μετά του Αδάμ και της Εύας εκ του παραδείσου. Πολλοί παρομοιάζουν τον όφη με το σατανά, τον πρώτο άγγελο που εξέπεσε στην ύλη.  Μία προσεκτικότερη ματιά όμως στην ιστορία αυτή μας δείχνει ότι ο όφις δεν μπορεί να είναι άγγελος.  Ήταν κάτι ζωντανό (έχει ενέργεια αφ΄΄ εαυτού δηλαδή) , κάποτε ήταν απενεργοποιημένος  - ήσυχος - αλλά ενεργοποιήθηκε , και κάποτε ήταν σοφός, γιατί γνώριζε ότι αν ενεργοποιηθεί θα έχανε τη θέση του στον παράδεισο... Γιατί ; Μάλλον ο ΟΦΙΣ ήταν  ένα ζωντανό  ενεργειακό μονοπάτι - σε όλες τις φυλές υπάρχουν τα 2 μονοπάτια, οδοί, ατραποί κλπ που καλείται ο άνθρωπος να ακολουθήσει. Ο Ηρακλής ακολουθεί τον δρόμο της αρετής (και όχι της Η -δονής- ) αδιαφορώντας για το δρόμο της κακίας... Παρατηρείστε ότι ο δρόμος , ο απαγορευμένος αρχίζει με το ιδεόγραμμα ΄΄Κ΄΄ και το οποίο επαναλαμβάνεται , όπως και το ΄΄Α΄΄.  Παρατηρείστε επίσης ότι το η πτώση του ανθρώπου έχει να κάνει με παράβαση εντολής του Δημιουργού του σχετικά με τη μη λήψη Κ-ΑΡΠ-ΟΥ ...  Από το δένδρο της σοφίας...  Προφανές γίγνεται το ΄΄Κ΄΄ + ΑΡΠάζω ...  = Κ+ΑΡΠ+ος  Ο άνθρωπος άρπαξε κάτι ΄΄Κ΄΄ το οποίο είχε σοφία γύρω του που δεν έπρεπε να χρησιμοποιήσει και τον βοήθησε  - ( παρα-κίνησε ) - σε αυτό κάτι ζωντανό, σοφό (έχει σχέση λοιπόν με το δένδρο και τη γνώση της σοφίας ) και ήσυχο αρχικά, το οποίο όμως ενεργοποιείται...  Το δένδρο της σοφίας, είναι πνευματική ένια. Όπως το υλικό δένδρο έχει κορμό , κλαδιά και ρίζες, έτσι κάπως ΔΕΝΔΡΙΚΗ είναι η δομή επικοινωνίας ύλης - πνευματικού κόσμου. Οι ρίζες είναι στον υλικό κόσμο και τα κλαδιά στον ουρανό. Φαντασθείτε το υλικό δένδρο , σαν ενεργειακά τούνελ μεταφοράς πνευματικών  οντοτήτων από τον ουρανό στην ύλη και αντίστροφα. 

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι  ο όφις , ήταν ένας ενεργειακός σωλήνας (τούνελ , σκουληκότρυπα , χωροχρονικό ασυνεχές ) που ένωνε τον  ουρανό (ο αρχικός παράδεισος του ανθρώπου,  δηλαδή ΠΑΡΑ το Δ  ΙΣΟΣ = ο άνθρωπος εκεί που είχε ποιηθεί από τον ΘΕΟ ήταν ίσος με αυτόν, δηλαδή ποιηθείς κατ΄ εικόνα..  το Δ συμβολίζει το θεό και είναι η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ)  με την ύλη.  Στην ύλη δεν έπρεπε να κατέβει ο άνθρωπος , αλλά του δόθηκε  - για να δοκιμασθεί από το θεό, και από κατ΄ εικόνα να γίνει και καθ΄ ομοίωση ΘΕΟΥ - το αυτεξούσιο να μπορεί να ενεργεί όπως αυτός ήθελε.  Και αποφάσισε να κάνει η ψυχή , που αποχωρίσθηκε από το νου, το ταξίδι από τον  ουρανό στην ύλη, δηλαδή στην πλάνη (πλανήτης) του πνεύματος.  Και βοήθησε σε αυτό ο εκπεσών άγγελος παρασέρνοντας την ψυχή κάτω στην ύλη, χρησιμοποιώντας τον όφη... Έτσι και ο όφις έγινε καταραμένος, ως μη εφαρμόζων την θεϊκή εντολή.  Και βέβαια ο νους αφήνει και αυτός τον ουρανό και ακολουθεί την ψυχή... Διπλή η κατάρα για τον όφη. Γνωρίζουμε από τους σοφούς ορθόδοξους πατέρες ότι ο όφις ζούσε αρμονικά στον παράδεισο... και δεν ήταν ένας , αλλά πολλοί... Υπάρχουν αρκετές εικονογραφημένες παραστάσεις. Παραθέτω μία από αγιογραφία του 12ου αιώνα, από μονή που έχει κτισθεί επάνω σε ναό του Ποσειδώνα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Επίσης γνωρίζουμε (Κλίμαξ, του Αγίου Ιωάννου) ότι ακόμη και σήμερα οι ψυχές συνεχίζουν να κατεβαίνουν από τον ουρανό στην γη για να δοκιμασθούν... Η πτώση , δηλαδή των ανθρώπων συνεχίζεται... Άρα ο όφις είναι υπαρκτός. Και δεν είναι ένας.  Μάλλον είναι 12. όσες και οι φυλές των Εβραίων. Όσα και τα ποτάμια που κάποιοι άνθρωποι δεήθηκαν να δουν σε οράματα , όταν η ψυχή τους ταξίδεψε στον ουρανό, για κάποιους λόγους.  Σε ένα από αυτά τα οράματα η ίδια η Παναγία, βάζει την ψυχή μιάς αμαρτωλής θνητής σε άμαξα και κατεβαίνει από ποταμό στη γη.  Η άμαξα και ο ποταμός είναι μάλλον ο όφις. 

Να μη μας διαφεύγει επίσης ότι το πρώτο κεφάλαιο της Π. Διαθήκης, η Γένεση, αρχίζει με τα πτωτικά ύδατα... τα οποία είναι ενεργειακές καταστάσεις . Ο Ιδιος Ο Κύριος Υμών Ιησούς Χριστός μας Λέγει στα Ευαγγέλια ΄΄ ..εάν κάνεις αυτά που σου ζητώ, εκ της κοιλίας σου θα ρεύσουν ζώντα ύδατα...΄΄ Η κοιλία ως γνωστόν είναι το λεγόμενο ηλιακό πλέγμα, ο χώρος από όπου γίνεται η σύζευξη με το θεό στο σώμα μας και για το λόγο αυτό δεν πρέπει να έχει ΒΡΩΜΑ (στα Ελληνικά είναι η τροφή) μέσα της, γιατί εμποδίζεται η επικοινωνία. Να  ο λόγος για τον οποίο οι μοναχοί κάνουν νηστεία... Για να έχουν καθαρό τον ασύρματό τους στην επικοινωνία με το Θείο.

Όταν τα πτωτικά ύδατα , από πνευματική , ενεργειακή κατάσταση, γίνονται υλική κατάσταση και μετατρέπονται σε βαριά κατάσταση , ονομάζονται ΝΕΑΡΟΝ = ΝΕΡΟΝ ..  Δηλαδή νέα , πτωτική κατάσταση. Και από αυτή τη νέα , πρώην ενεργειακή κατάσταση, ο θεός πλάθει το 70% του βιολογικού μας σώματος.

Η αναστροφή των υδάτων - που συνέβη εις τον ΙΟΡΔΑΝΗ (ΙΟΡ = ΡΟΙ , ΔΑΝΗ = ΝΑ ΔΗ,  δηλαδή ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΡΟΗ) ποταμό , όταν βαπτίζεται Ο Χριστός και το Αγιον Πνεύμα εμφανίζεται στην ύλη - δείχνει ότι θα πρέπει τα ενεργειακά ύδατα να γυρίσουν πίσω στις παρυφές του ουρανού.  ΕΔΩ ΑΚΡΙΒΩΣ φαίνεται ο συμβολισμός του όφι.  Το στόμα του είναι είσοδος για το ταξίδι κάποιου πνευματικού όντος , και η ουρά του το τέλος του ταξιδιού. 

Όμως η ΄΄δενδρική δομή ΄΄΄ ( να θυμηθούμε εδώ ότι όταν ο Θεός έδιωξε τον Κάιν , μετά το φόνο του αδελφού του Αβελ από τη γη , τον σημάδεψε με ένα δένδρο στο πρόσωπο  και έδωσε εντολή να μη τον πειράξει κανένας..)  μας δείχνει ότι υπάρχουν πολυποίκιλα κλαδιά , σε όλες τις κατευθύνσεις και δεν είναι απαραίτητο να ενώνουν μόνο τον ουρανό με τη γη...  Υπάρχουν πολλοί και επικίνδυνοι δρόμοι για τον άνθρωπο και αυτό το γνώριζαν όλα τα ιερατεία, που κατά καιρούς δίδασκαν τα λεγόμενα ΄΄αστρικά ταξίδια΄΄ , δηλαδή το πως να βγει η ψυχή από το σώμα και να ταξιδέψει μέσα σε ένα όφι...

 

 

  Από την αρχαιότητα, ιδιαίτερα στην αρχαία Ελλάδα, την Αίγυπτο, την Κίνα και αλλαχού, εγνώριζαν για τις περίεργες ενέργειες - δυνάμεις όπως και τις γεωπαθογόνες ακτινοβολίες και τις δυσμενείς τους επιδράσεις στην υγεία των ανθρώπων , των ζώων και των φυτών. Η τέχνη του Ασκληπιού περιλάμβανε πολλές τέτοιες γνώσεις, οι οποίες διδάσκονταν στα Ασκληπιεία.  Φυσικά οι ακτινοβολίες αυτές δεν διαδίδονται απόλυτα ευθύγραμμα. Στο σχήμα , αυτό γίνεται για λόγους μιας πρώτης κατανόησης του φαινομένου.  Στην περίπτωση πλεγμάτων , (πχ 400 μέτρων) το πλάτος τους φθάνει τα 400 μέτρα και πάλλονται σε πλάτος 12 μέτρων... δηλαδή συνολικά 424 μέτρα και πάλι δεν μένουν στο ίδιο μέρος αλλά μετακινούνται , άγνωστο πως και γιατί. Κάποιες λεπτομέρειες αναφέρονται παρακάτω.  Υπόψη ότι έχουν παρατηρηθεί να εκπέμπονται οι ΓΑ , μέχρι και 270 μέτρα πάνω από την επιφάνεια του εδάφους.

Τα ηλιοκεντρικά συστήματα, όπως είναι το δικό μας, μεταξύ ήλιου και πλανητών αναπτύσσεται ένας νοητός μαγνήτης με τον ένα πόλο στον ήλιο και τον άλλο στον πλανήτη. Ίδιας μορφής νοητού μαγνήτου αναπτύσσονται και μεταξύ των πλανητών του ιδίου ηλιακού συστήματος.  Οι μαγνητικές γραμμές των μαγνητικών πεδίων που αυτοί οι νοητοί μαγνήτες αναπτύσσουν, έλκουν την κάθε λογής κοσμική ακτινοβολία αλλά και μη εισέτι γνωστά ορατά και αόρατα σωματίδια να κινηθούν πάνω τους. Έτσι η γη είναι ο νοητός πόλος πολλών μαγνητικών πεδίων και πάνω της ανακυκλώνεται πλήθος υλικών και μη γνωστών ή άγνωστων σωματιδίων. Η ιδιόμορφη υλική δομή (μεταλλεύματα κλπ) κάθε περιοχής της γης φαίνεται ότι σχετίζεται με την ‘ενεργειακή’ συμπεριφορά κάθε τόπου. Στην ουσία η υφή αυτής της υλικής δομής, αποτελούσα ιδιαίτερο μικρό τμήμα του πόλου του νοητών μαγνητών που προαναφέρθηκαν, είναι υπεύθυνη για την ιδιόμορφη ροή κοσμικών και μη ακτινοβολιών πάνω στη γη.  Σε κάποιες περιπτώσεις, καθόλου σπάνιες, τόσο στην επιφάνεια όσο και εγγύς του φλοιού πάνω και κάτω της γης, δημιουργούνται μικρές ή μεγάλες ενεργειακές δίνες οφειλόμενες στους παραπάνω λόγους.  Οι μικρές ενεργειακές δίνες ονομάσθηκαν ‘γεωπαθογόνοι κόμβοι’ από τον μεγάλο μελετητή γερμανό καθηγητή και μελετητή του φαινομένου HARTMANN.   Για τις μεγάλες ‘ενεργειακές αναταραχές’ ελάχιστα γνωρίζουμε. Σχετικά πρόσφατες δημοσιεύσεις (ΗΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ εφημερίδα ‘Εθνος‘, 11 12 05) αποκάλυψαν ότι επιστήμονες της ΝΑSΑ ανακάλυψαν νέ­ους τρόπους για την πρόβλεψη ορισμέ­νων ατμοσφαιρικών καταστάσεων που οφείλονται στην παρουσία των ηλιακών καταιγίδων. Με τη βοήθεια των  παρατηρήσεων από ορισμένες διαστημοσυσκευές μπορούμε πλέον να εκτιμήσουμε με μεγάλη επιτυχία τα αποτελέσματα που έχει στην ιονόσφαιρα της Γης η παρουσία ηλεκτρισμένου πλάσματος που εκτείνο­νται στο διάστημα σε αποστάσεις αρκετών χιλιάδων χιλιομέτρων. Η εικόνα (σχήμα 4) που δημοσιεύεται στο δημοσίευμα παριστά τη γη (10) να περιβάλλεται από ένα τεράστιο άυλο σώμα σε σχήμα ‘ντόνατς’, το γνωστό σε μας σαν ‘πλάσμα’ (11) , που όμως φέρει ένα τεράστιο παραβολικού τύπου κυλινδρικό σωλήνα (12) στο κέντρο του.

Όποιος βέβαια έχει γνώση Ελληνικής μυθολογίας μπορεί να αντιληφθεί ότι η ‘είσοδος’ του ενός άκρου αυτού του παραβολικού κυλινδρικού σωλήνα είναι η ευρεία περιοχή της Ινδονησίας (18) και η ‘έξοδός’ του εντοπίζεται αντιδιαμετρικά της γης στην περιβόητη από την αρχαιότητα περιοχή του τριγώνου των Βερμούδων (19). Εκεί εντοπίζουμε βέβαια τα γνωστά από την Ελληνική μυθολογία ‘ύδατα της ΣΤΥΓΟΣ’ με τα οποία ‘πολέμησε’ ο Ηρακλής, ο οποίος τελικά διέφυγε σώος από την ‘κατάσταση‘ αυτή.  Το προσδιοριστικό του ονόματος Ηρακλής βέβαια προέρχεται από τα λεκτικά συστατικά του ρήματος ‘κλάω - κλώ’ και του αορίστου του ρήματος ‘άρω’ , ‘ήρα’ που σημαίνουν για τους νεοέλληνες ‘έθραυσα’ και ‘σήκωσα’. Η αναφορά είναι σαφής  στη διάσπαση των ενεργειακών πεδίων και την διαφυγή από αυτά.  Η ΣΤΥΓΑ είναι ένα κλασικό παράδειγμα χωροχρονικού ασυνεχούς, ενός ΟΦΕΩΣ.

 Η ρήση του Ιησού Χριστού προς τον άνθρωπο  ‘άρων τον σταυρόν σου..’  που σημαίνει σήκωσε την ψυχή σου στον ουρανό – παράδεισο, παραπέμπει σε καταστάσεις της ψυχής – πνεύματος και όχι μόνο υλικού σώματος. Το λεγόμενο πείραμα της Φιλαδέλφειας με τη χρήση τεσσάρων κάθετων, ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΩΝ,  μαγνητικών πεδίων το 1944 κατέδειξε μέρος μόνο της υφής και ισχύος των μαγνητικών πεδίων. (κατάφεραν να εξαφανίσουν ένα ολόκληρο αντιτορπιλικό και να το εμφανίσουν την ίδια στιγμή 1000 χιλιόμετρα μακριά. Η παρακάτω εικόνα είναι χαρακτηριστική , αλλά όχι αληθινή).

Έδειξε όμως στον άνθρωπο ότι με την χρήση τους ανοίγονται παράθυρα στο χωροχρόνο και δημιουργούνται χωροχρονικά ασυνεχή, όπως ακριβώς συμβαίνει στην συγκεκριμένη περιοχή των Βερμούδων.  Αυτή η μαγνητική διαταραχή ή έξοδος του πλάσματος μέσα από το υλικό σώμα της γης δημιουργεί το ‘θερμό ρεύμα του κόλπου’ το οποίο επιδρά επί του πολυτάραχου Ατλαντικού ωκεανού (ο άλλος ωκεανός, μη έχοντας τέτοιες βάναυσες μαγνητικές επιδράσεις χαρακτηρίσθηκε και ονομάσθηκε από τους προγόνους μας ως ‘Ειρηνικός’ ωκεανός.. ) σε περιβαλλοντικό επίπεδο  και όχι μόνο.  Η πρόσφατη κλιματολογική αλλαγή στον πλανήτη και η εμφάνιση του φαινομένου των μουσώνων από την ευρύτερη περιοχή της Ινδονησίας στην ευρύτερη  περιοχή μεταξύ Ρουμανίας – Αυστρίας και Ουγγαρίας φαίνεται πρόδηλα σαν αποτέλεσμα του ‘τσουνάμι’ που έπληξε την ευρεία περιοχή που σχετίζεται όμως με την ‘είσοδο’ του παραβολικού κυλινδρικού σωλήνα μετακίνησης του πλάσματος που περιβάλει τη γη. Μαγνητικά πεδία που αναπτύσσονται στην επιφάνεια όσο και εγγύς του φλοιού πάνω και κάτω της γης και δημιουργούν μεγάλες ενεργειακές δίνες, οφειλόμενες στους παραπάνω λόγους, είναι γνωστά από την αρχαιότητα σαν ‘άορνες πέτρες’ δηλαδή μεγάλους βράχους πάνω από τους οποίους δεν υπερίπταντο όρνεα, δηλαδή μεγάλα πτηνά.  Αυτό σήμερα ξέρουμε ότι οφείλεται σε ισχυρότατα μαγνητικά πεδία που έχουν μετρηθεί και για άγνωστο λόγο αναπτύσσονται εκεί.

Όπως ο όφις, έτσι και τα γεωενεργειακά ρευστά (πχ τα τελλουριακά ρεύματα ή γραμμές L  ή LAY LINES),  δεν είναι σταθερά αλλά συστέλλονται και διαστέλλονται, μετακινούμενα στο χώρο. Έχουν σημείο εισόδου για τα πνεύματα (κεφαλή όφεως) αλλά καμία έξοδο ή περίπτωση διαφυγής. Δρουν σαν χώρος εγκλωβισμού για τα περισσότερα πνεύματα… Οι ‘όφεις’ του Ασκληπιού είναι δύο, όσοι και οι στροφείς . Αλληλοσυστρέφονται συνεχώς, όπως τα φίδια κατά την αναπαραγωγή τους (εικόνα κάτω και στο μέσον) . Αν  θέλαμε να δώσουμε μία εικόνα ενός τελλουριακού ρεύματος αφού συνοψίσουμε όλες τις παραπάνω πληροφορίες, πιστεύουμε ότι θα ‘βλέπαμε’ κάτι σαν αυτό του παρακάτω σχήματος. Δύο σφαιρικούς ενεργειακούς  σωλήνες   - το σύμβολο του Ασκληπιού, τα 2 συστρεφόμενα φίδια. Τα πτερά άνωθεν συμβολίζουν τον πνευματικό κόσμο ή υπόσταση -  να περιστρέφονται αντίστροφα ο ένας ως προς τον άλλο, ο ένας μέσα στον άλλο … Όχι απόλυτα ο ένας μέσα στον άλλο, ούτε συμμετρικά κινούμενοι…Αριστερά στην εικόνα παρίσταται προσεγγιστικά μία κάθετη εγκάρσια τομή (όπως οι 2 αντίρροποι στροφείς των κυανόκρανων των αρχαιοελληνικών ναών) και δεξιά οι δύο ενεργειακοί σωλήνες του τελλουρίου, κατά το μεγάλο, διαμήκη, όχι ευθύγραμμο, άξονα του ρεύματος.       

     

  

ΔΕΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : ΤΕΛΛΟΥΡΙΑΚΑ ΡΕΥΜΑΤΑ (ή γραμμές L  ή LAY LINES)   Τελλουριακό ρεύμα’, προέρχεται από το λατινικό  tellūs, που σημαίνει  "τη γη" και είναι  ένα ηλεκτρικό ρεύμα που κινείται υπόγεια ή μέσω της θάλασσας. Το αποτέλεσμα από τα τελλουριακά ρεύματα, τις φυσικές αιτίες, την ανθρώπινη δραστηριότητα και τα λοιπά διακριτά ρεύματα, αλληλεπιδρούν σε ένα σύνθετο σχέδιο. Τα ρεύματα αυτά είναι εξαιρετικά χαμηλής συχνότητας  και ταξιδεύουν πάνω σε μεγάλες περιοχές σε ή κοντά στην επιφάνεια της γης. Τα τελΛουριακά ρεύματα είναι φαινόμενα που παρατηρούνται στο μανδύα της γης. Η δική μας άποψη βέβαια, όσον αφορά την ονομασία, διαφέρει από αυτή των λατίνων μεταφραστών… Από το ηλεκτρονικό λεξικό  ‘ματζέντα γκόλντ’ μαθαίνουμε ότι : Τέλλ(ομαι) = γίνομαι , υφίσταμαι, λαμβάνω σύσταση, κατασκευάζομαι, υλοποιούμαι. Ούρια  = όρια , σύνορα (ιωνικός  τύπος της λέξης ‘όρια’ ). Ουρίαχος = έσχατο τέλος, έσχατη άκρη. Ούριον = φυλακή !!!!     Ούριος Δίας …Ούρισμα = όριο, σημάδι συνόρου, προσδιορισμός. 

Νομίζω ότι η συνένωση των δύο λημμάτων μας δίδει το προφανές.  ‘ΤΕΛΛ+ΟΥΡΙΟΝ ΡΕΥΜΑ’ είναι ένα υλοποιημένο ενεργειακό ρεύμα με συγκεκριμένα ‘όρια’ , στο οποίο υπάρχει εγκλωβισμός –φυλακή- της ελαφριάς κατάστασης της ύλης, δηλαδή του πνεύματος.                                    

   ‘ΒΑΘΥ ΠΗΓΑΔΙ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΙΣ ΑΓΡΥΠΝΟΙΣ ΣΤΗ ΜΗΘΥΜΝΑ..’  Απόσπασμα από ένα άσμα του Ν. Ξυλούρη. Μια περίεργη φωνή, άσχετη με το άσμα φωνή, εμβόλιμα, αναφέρει καταμεσής του τραγουδιού, αυτή την παράξενη πληροφορία…

ΚΥ-ΘΗΡΑ ή (σε κραδασμικό επίπεδο) ΚΕΙ-ΘΥΡΑ = εκεί υπάρχει θύρα, δηλαδή χωροχρονικό ασυνεχές. Μόνο που παρότι ..ασυνεχές,  συνεχής είναι η Ρωσική επιτήρηση με την πρόφαση του διεθνούς αγκυροβολίου στη  θάλασσα των Κυθήρων. Αντίστοιχη επιτήρηση υπήρχε για σειρά ετών στον κόλπο των Πεταλίων, στην περιοχή όπου υπάρχουν τα Δρακόσπιτα, απέναντι από τη Ν. Μάκρη (μεγάλη βάση ηλεκτρονικής παρακολούθησης των ΗΠΑ). Ακόμα δεν μας εξήγησαν γιατί τα νερά του Ευβοϊκού κινούνται σαν τρελά πάνω – κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδας (Χαλκούν γένος) μέχρι τη Λιχάδα της Εύβοιας. Εκεί κάτω από τη γέφυρα της Χαλκίδος είδαν για τελευταία φορά τον Αριστοτέλη πριν χαθεί για πάντα. Η Μήθυμνα είναι πόλη της Λήμνου, πατρίδας του Ηφαίστου. ΠΗΓΑΔΙ είναι προφανώς κάποια χωροχρονική σήραγγα (ασυνεχές), τελλουριακό ρεύμα δηλαδή, που ενώνει τα Κύθηρα με τη Λήμνο.

Μια πρώτη αναφορά στις γραμμές ΄΄L΄΄ μπορεί να εντοπισθεί στην εβραϊκή Βίβλο και συγκεκριμένα στις Παροιμίες 8: 1-2 «Στεκόμουν στις κορφές των λόφων, εκεί που περνούσαν οι γραμμές των μονοπατιών».

Στην Ελλάδα, ο πιο γνωστός τέτοιος δρόμος είναι ο "βασιλικός δρόμος" της Κνωσού, που συνδέει το παλάτι του Μίνωα με ένα μικρότερο ανακτορικό κτίσμα στην ευρύτερη περιοχή.  Εικάζεται ότι είναι ο αρχαιότερος δρυμός στην Ευρώπη. Ο θρύλος λέει ότι ο ίδιος ο Μίνωας υπέδειξε την πορεία και την κατασκευή αυτού του δρόμου. Τις νύχτες με πανσέληνο, οι πλάκες του βασιλικού δρόμου ακτινοβολούν και το γεγονός αυτό αποτελεί την επιφανειακή σηματοδότηση μιας ιερής γραμμής δύναμης, δηλαδή ενός ισχυροί καναλιού ενάργειας γραμμής ΄΄L΄΄. Τα αρχαία ιερατεία δεν καθόριζαν μόνο τους επιφανειακούς τόπους της γης, αλλά και την κατασκευή και κατεύθυνση υπόγειων σηράγγων. Οι οποίες συνέδεαν μεταξύ τους τα υπέργεια ιερά που είχαν οικοδομηθεί σε ενεργειακά - κομβικά σημεία ή άλλως τόπους δυνάμεως. Αυτές οι σήραγγες, παράλληλες των Ενεργειακών γραμμών ΄΄L΄΄, είχαν αρκετή ενέργεια ώστε να πολλαπλασιάζουν στο μέγιστο το φως ενός μικρού κεριού που έτσι αρκούσε για την ευχερή διέλευση των πιστών. Ορισμένα σημεία των σηράγγων αυτών, κυρίως σε διασταυρώσεις των γραμμών ΄΄L΄΄, εξέπεμπαν αρκετό φως από μόνα τους.  Υπήρχε, και διατηρείται μέχρι σήμερα, σύστημα υπόγειων στοών στην Ευρώπη και την Ελλάδα, σχετιζόμενα με τις ενεργειακές γραμμές των γεωμαγνητικών δυνάμεων και των τελλουρικών ρευμάτων, το οποίο συνδέει τα επί της επιφάνειας προϊστορικά κτίσματα, καθώς αυτά είχαν ιδρυθεί στα σημεία δυνάμεως της επιφάνειας της γης, δηλαδή σε ενεργειακά σημεία και κόμβους.

Θεωρούμε ότι κάποιες τέτοιες γνώσεις προσπάθησαν να μεταδόσουν οι ΄΄Ε΄΄, με το τραγούδι ΄΄παλληκαρού΄΄ του αείμνηστου βάρδου  Ν. Ξυλούρη.  Ας δούμε τους στοίχους του τραγουδιού.

‘Η ΠΑΛΙΚΑΡΟΥ’         του        ΝΙΚΟΥ  ΞΗΛΟΥΡΗ

 ΄΄Το κορμί πλαγιάζει στο χώμα (δις)  , Και τα βουνά χαράζονται Σηκώνεις το δεξί αγκώνα Και τα νερά ταράζονται

 Παληκαρού, παληκαρού, παληκαρού  Στην α-παλάμη του θεού

Η κεφαλή στον Αθω γέρνει σαν το κρυφό μυστήριο , Η μια σου χέρα βράχια σπέρνει στη Μάνη στο μαρτύριο

Παληκαρού, παληκαρού, παληκαρού στην α-παλάμη του θεού

 Αχόρταγο βαθύ πηγάδι ανοίγεται στα ΚΥΘΗΡΑ , και στέλνει μήνυμα το βράδυ τοις ξάγρυπνοις στη Μήθυμνα

(ΕΔΩ Ο ΥΠΑΙΝΙΓΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΟΦH , ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ. ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΣΑΝ ΒΑΘΥ ΠΗΓΑΔΙ - Ο ΟΦΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΖΩΟ ΠΟΥ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ Ο ΠΑΡΟΧΕΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΣΑΦΩΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΞΕΙ. ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ, Η ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥ ΟΦΕΩΣ ΚΑΙ Η ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΗΓΑΔΙΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΑΣΥΝΕΧΕΣ. MAΣ ΛΕΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΑΣΥΝΕΧΕΣ...Ποιο άραγε είναι αυτό το ‘αχόρταγο’ ενεργειακό φρέαρ , που ενεργοποιείται τις μεταμεσονύκτιες ώρες μεταξύ ΚΥΘΥΡΩΝ (ΚΕΙ ΘΥΡΑ = εκεί υπάρχει πέρασμα) και Μήθυμνας , που ευρίσκεται στη Λέσβο ;   )

 Τα γυμνά σου πόδια στην Κρήτη ακούμπησαν το Φοίνικα , Κατέβηκα απ’ τον Ψηλορέιτη, Σε φίλησα και γίνηκα

 Παληκαρού, παληκαρού, παληκαρού  Στην α-παλάμη του θεού ΄΄

Αυτοί οι αρχαίοι τόποι λειτουργούσαν και ως σημεία διοχέτευσης της υπόγειας δύναμης προς τα έξω, σε όσους βρίσκονταν σε άμεση επαφή με το μνημείο, τον οικισμό ή το ιερό, με αποτέλεσμα να γνωρίζουμε σήμερα εκατοντάδες αρχαίες τοποθεσίες που. σύμφωνα με ας λαϊκές παραδόσεις και δοξασίες, έχουν θεραπευτικές ιδιότητες.

Οι διάφορες επιδράσεις  του γήινου μαγνητικού πεδίου με αυτές τις ενέργειες δημιουργούν διάφορες καταστάσεις, όπως πιστεύουμε ότι είναι και οι λεγόμενες 'καιρικές καταστάσεις'. Στις ενέργειες αυτές συμπεριλαμβάνουμε και τη λεγόμενη 'κοσμική ακτινοβολία' που είναι ενέργειες από άλλα ουράνια σώματα ή αόρατες στο μάτι του ανθρώπου ενεργειακές μηχανές, όπως πχ είναι οι λεγόμενες 'μαύρες τρύπες'  που ρουφούν τεράστια ποσά ενέργειας και ύλης (πιθανότατα η ΑΒΥΣΣΟΣ των αρχαίων Ελλήνων)... Πρόκειται προφανώς για ενεργειακούς μετατροπής της ύλης', σε κάποια μορφή ενέργειας που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε.  Ισως απλά να μεταφέρουν αυτή την ενέργεια σε παράλληλα σύμπαντα και κόσμους. Ο τρόπος άλλωστε του στροβιλισμού με τον οποίο μας έχουν δείξει ότι ενεργούν, θυμίζει έντονα το ενεργειακό σιφόνι.  Τι ακριβώς είναι το ενεργειακό σιφόνι θα προσπαθήσουμε να αποκρυπτογραφήσουμε στις παρακάτω εικόνες... Σαν πρότυπο χρησιμοποιούμε τη δημιουργία ενός κυκλώνα στη γη..  Μιά ματιά στα παρακάτω σχήματα θα μας δείξει γιατί ο ΟΦΙΣ συμβολίζει τα ενεργειακά ρεύματα.

 

 

Αν η παραπάνω θεωρεία μας ευσταθεί, τότε η ΣΠΕΙΡΑ , αρχαιότατο σύμβολο σε πολλές φυλές, θα πρέπει να είναι η σύζευξη δύο αντιθέτων ενεργειών που παράγει διάφορα ορατά και μη αποτελέσματα και είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του σύμπαντος. Αυτά θα πρέπει να συμβόλιζαν τα φίδια του Ασκληπιού και γενικά όλα τα φίδια (ΟΦΙΣ) στους προκατακλυσμιαίους λαούς.  Ειδικά όταν αυτές οι συστρεφόμενες ενέργειες εμφανίζονταν σε μέρη όπου υπήρχαν εμφανίσεις 'θεών '  .. Οι θεοί , βέβαια, όπως αναφέρεται στο βιβλίο του ΕΝΩΧ , δεν ήσαν παρά απλοί άγγελοι... Η εμφάνιση των αγγέλων ή άλλων πνευμάτων (τα γνωστά 'είδωλα' , διότι παρέβησαν το νόμο του θεού και συνευρέθησαν με θνητές γυναίκες, παίρνοντας μορφή ανθρώπων προφανώς)  προφανώς γινόταν σε τέτοιες περιοχές.. Τις συστρεφόμενες ενέργειες τις κρυπτογράφησαν με ζευγάρωμα όφεων...  Το στόμα του όφη είναι η είσοδος της ενέργειας και η ουρά το τέλος της..

Εαν δει κάποιος τις συστρεφόμενες ενέργειες από κάτω η από επάνω (κάθετα δηλαδή) τότε σχηματίζεται το σύμβολο της ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ.

Παρακάτω παρίστανται 2 καταστάσεις 2πλών ενεργειακών ρευμάτων (όφεων). Αριστερά στην εικόνα είναι αδρανοποιημένα , υπό την ένια ότι δεν ακουμπά ενεργειακά το ένα (μπλέ χρώμα = θετικό κατά συνθήκη) τό άλλο (κόκκινο χρώμα, αρνητικό κατά συνθήκη). Δεξιά στην εικόνα , τα ενεργειακά ρεύματα έχουν συμπλεχθεί ενεργειακά ( δηλαδή το ένα επηρεάζει με κάποιο τρόπο, ενεργειακά το άλλο). Εδώ έχουμε το σχήμα της ΣΒΑΣΤΙΚΑΣ, διότι παρουσιάζεται ενεργειακή ροπή και αρχίζουν αλληλεπιδράσεις στο χωροχρόνο. Εδώ ακριβώς ταιριάζει η μυστικιστική παράσταση των όφεων που συζεύγνηνται . Η σύζευξη των όφεων, γεννά άλλον ή άλλους όφις, δηλαδή άλλες ενεργειακές καταστάσεις.

Εαν όμως βλέπαμε δύο παράλληλα ενεργοποιούμενες ενέργειες-δυνάμεις από κάτω η από επάνω (κάθετα δηλαδή) τότε σχηματίζεται το σύμβολο που έχουν  όλοι οι κίωνες των αρχαιοελληνικών ναών. 

 

 

Ενα τέτοιο παράδειγμα , με διπλή ενεργοποίηση γεωενεργειακών ρευστών , θεωρώ ότι υπάρχει στην αρχέγονη περιοχή του ΑΡΩΝΑ (το όνομα από μόνο του μας παραπέμπει σε ενεργειακά πεδία. ΑΡΩΝ είναι αυτός που άρει ,δηλαδή εξουδετερώνει κάποια κακή ενεργειακή κατάσταση. Η περιοχή αποτελείται από δύο λίθινα (κρυσταλλικής δομής) υψώματα , τον μικρό (κάτω ολοκόκκινου χρώματος , διπολικό σχήμα στην αριστερή κάτω εικόνα) και τον μεγάλο ΑΡΩΝΑ (πάνω, επίσης ολοκόκκινου χρώματος , λεπτότερου όμως με διπολικό σχήμα στην αριστερή κάτω εικόνα) . Δυστυχώς το πρώτο είναι στρατικοποιημένη ζώνη και το δεύτερο κατέχεται από Τουρκικά στρατεύματα. Δεν είναι εύκολη υπόθεση μία προσπάθεια μέτρησης των ακτινοβολιών εκεί.

  

Ενδιάμεσα υφίσταται μία οξεία ενεργειακή ακίδα, εν είδη λίθινου βράχου ( στο μέσον μέσα σε κόκκινου χρώματος κύκλο στην πάνω αριστερή εικόνα)  , ενώ ένας περίπου ίδιος λίθινος βράχος  ευρίσκεται ακριβώς δεξιά (ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΑ) του (στο μέσον μέσα σε κόκκινου χρώματος κύκλο στην πάνω αριστερή εικόνα ).  Ο συγκεκριμένος βράχος  - ακίδα, είναι σεσημασμένος με μία περίεργη βραχομορφή στην κορυφή του, που παριστά μάλλον κυνοκέφαλο άνθρωπο ή τερατόμορφο πλάσμα (θυμίζει τα αντίστοιχα 'αγάλματα' στη νήσο Μάτε - κίτε - ράνει,- προφανώς απο το Ελληνικόν ΜΑΤΑΙΑ ΚΕΙΤΑΙ και τα ΡΑΙΝΕΙ, δηλαδή οι μορφές κείνται εκεί ματαίως και τις βρέχει η θάλασσα, γιατί προφανώς αυτός που τις τιμώρησε, δεν θα τους δώσει ποτέ συγχώρεση)  ή νήσο του Πάσχα για τους Σαξωνολατίνους,   υπάρχει στην Κύπρο, λίγο έξω από τη Λευκωσία. Ο βράχος είναι εύκολα ορατός από το δρόμο που οδηγεί στο Πανεπιστήμιο Κύπρου.  Το αξιοπερίεργο είναι ότι στη μικρής ανάλυσης φωτογραφία έχει σχηματισθεί μία μώβ αύρα γύρω από τη βραχομορφή. Η νήσος του Πάσχα, κείται στο μέσον του Ειρηνικού ωκεανού και είναι μάλλον απομεινάρι μιάς από τις 7 τεράστιες Ατλάντιες νήσους.  H περιοχή δεν είναι προσβάσιμη σήμερα λόγω της Τουρκικής κατοχής του νησιού. Πάντως παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον από πλευράς γεωενεργειακών ρευστών , για το οποίο αναφερόμαστε σε άλλη ιστοσελίδα μας.

 

Αν προσέξει κανείς την περιοχή από τον ουρανό - οι εικόνες έχουν ληφθεί από δορυφόρο - θα δει το ενεργειακό σχήμα του διπλού όφη (το κυανούν και το μαύρο χρώμα τα δείχνουν) στην περιοχή που εξετάζουμε.

   

Τα 4 λίθινα γεωλογικά αυτά εξογκώματα (κάτω αριστερά , όχι υπό κλίμακα σχεδιασμένα) ,

 

έχουν άμεση ενεργειακή σχέση με τις λίθινες, κρυσταλλικές, προεξοχές που ονομάζονται ΄΄πενταδάκτυλος΄΄  (παρακάτω εικόνα).  

Τα τελλουριακά ρεύματα, κατά τη δική μας θεώρηση, η οποία στηρίζεται στην ανάλυση των δύο λημμάτων που ορίζουν το όνομά τους, λαμβανομένου υπόψη ότι από την αρχαιότητα τα ονόματα ήσαν και είναι απόλυτα ‘προσδιοριστικά’, είναι χωροχρονικά ασυνεχείς περιοχές (χωροχρονικά τούνελ) στα οποία φαίνεται ότι όταν ένα πνεύμα εγκλωβισθεί δεν μπορεί πλέον να ξεφύγει. Λέγεται ότι οι μυημένοι στα Ελευσίνια μυστήρια, χρησιμοποιούσαν τέτοια χωροχρονικά ασυνεχή, για να κάνουν τα λεγόμενα ‘αστρικά’ ταξίδια ή αστρικές προβολές ή εξωσωματικές εμπειρίες κατ΄ άλλους.. Αυτοαποκαλούντο ‘επόπτες’, καθότι έβλεπαν τα υλικά σώματά τους από ψηλά, καθώς η ψυχή τους πετούσε σε άγνωστους κόσμους. Γνώριζαν ότι τα τελλουριακά ρεύματα ήταν περιοχές τις οποίες έπρεπε να αποφύγουν κατά το ‘ταξίδι’ της ψυχής τους στον αιθέρα, προκειμένου να μη εγκλοβισθούν σε αυτά και έτσι να μπορέσουν να επιστρέψουν στο υλικό σώμα τους.                 Τα τελλουριακά ρεύματα παριστούν οι ευθύγραμμες εγκοπές στις κολώνες (Α) των αρχαίων Ελληνικών ναών (εικόνα κάτω δεξιά) με τους περίεργους, διπλούς, αντίστροφα κινούμενους, ενεργειακούς ‘στροφείς’ (Β) στα κιονόκρανά τους. Ενεργειακούς στροφείς παριστούν και οι λεγόμενες ‘σβάστικες’. Είναι σαφώς το σύμβολο της ενεργειακής ροής, της αν-ισορροπίας. Αντίθετο σύμβολο, αυτό της ενεργειακής ισορροπίας και μη ροής της προς κάπου, είναι ο ‘σταυρός’ και σαν τέτοιο σύμβολο χρησιμοποιείτο από τους αρχαίους Έλληνες.  Μέσα σε αυτά τα ‘ρεύματα’ φαίνεται ότι κινούνται οι ΄θεοί’ της Ελληνικής μυθολογίας * … Ήταν οι ναοί τους, ο ζωτικός χώρος τους, η οικία τους. Στην εκροή κάποιων τέτοιων ισχυρών ή μεγάλων αν προτιμάτε, ρευμάτων, στην επιφάνεια της γης υπάρχουν κτισμένοι οι αρχαιοελληνικοί ναοί… Αυτή είναι βέβαια η μία άποψη. Ίσως όμως να υπάρχει και δεύτερη εκδοχή. Τα αυτόματα και λοιπές μηχανές υψηλής τεχνολογικής στάθμης που θρυλείται ότι υπήρξαν στο μακρινό παρελθόν στην Αρχαία Ελλάδα (πχ η αυτοκινούμενη μηχανή – ρομπότ που έκανε καθημερινά το γύρο της Κρήτης και φυλούσε το νησί)  ίσως να χρησιμοποιούσαν για την ενέργειά τους τα τελλουριακά ρεύματα… Ο Νίκολα Τέσλα είχε πολλές γνώσεις  για τα τελλούρια.  Και τις χρησιμοποίησε για να κατασκευάσει τον πρώτο ηλεκτρικό λαμπτήρα όπως τον ξέρουμε σήμερα.

Για να κατανοήσει κανείς τη δύναμη και την ύπαρξη των ‘ενεργειακών στροφέων’, παραθέτουμε την παρακάτω εικόνα.  Τη λάβαμε τυχαία από δορυφόρο, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής GOGLE EARTH που υπάρχει σε ελεύθερη χρήση στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Υπάρχει αποτυπωμένη η ευρεία περιοχή του Δυρραχίου, στην Αλβανία.  Παρατηρήσαμε τον τεράστιο ενεργειακό στροφέα στο λιμάνι της πόλης. Κατόπιν επεξεργασθήκαμε ηλεκτρονικά την εικόνα δημιουργώντας ένα αντίστροφο είδωλο της (εικόνα πάνω αριστερά) και στη συνέχεια επισυνάψαμε το είδωλο με την πραγματική εικόνα(εικόνα, κάτω αριστερά). Σας παρουσιάζουμε το εντυπωσιακό αποτέλεσμα… Συγκρίνετέ το με την αναπαράσταση των κιονόκρανων δεξιά… Κατόπιν ρίξτε μία ματιά σε μία καταπληκτική φωτογραφία ανάματος σπίρτου με ευαίσθητο φιλμ..  Παρατηρούμε την κίνηση ‘αόρατων’(για τα περιορισμένα αισθητήριά μας, τους ανθρώπινους οφθαλμούς) ρευμάτων που είναι στροφείς και γραμμές, αποτέλεσμα επιρροής ενέργειας (θερμική από το άναμμα τους σπίρτου) στον αέρα.

Στις παλαιότατες εκείνες εποχές φαίνεται ότι γνώριζαν πολλά για τις θέσεις, τις ροές αλλά και το ρόλο αυτών των ενεργειακών ρευμάτων. Στην παρακάτω εικόνα φαίνεται Κελτικός ομφαλός  αριστερά) , ομοιάζον σε κάποιο βαθμό με τον ομφαλό των Δελφών (δεξιά). Η λατρεία των Δρυίδων βασιζόταν στην βαλανιδιά. ΒΑΑΛ ήταν το όνομα του Δία στην ανατολή. Αν κανείς παρατηρήσει τα φύλα της βαλανιδιάς (Δ+ΡΥΣ => (σε κραδασμικό επίπεδο) Δ+ρείς = η ροή του Δ) θα δει ότι έχουν σχήμα ενεργειακής αναπαράστασης.  Τα τελλούρια πάνω στον ομφαλό των Δελφών , στην Ελλάδα, τα ονόμαζαν, ΄΄αγρηνούς΄΄.

                    

Στην παρακάτω εικόνα (αριστερά) υπάρχει ένας χάρτης των πολύ ισχυρών τελλουριακών (ηλεκτρομαγνητικών) ρευμάτων της γης, όπως δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό της Σοβιετικής Ακαδημίας Επιστημών (Khimya i zhizn) .  Ο ίδιος χάρτης με καλλίτερη αποτύπωση και τις τεκτονικές πλάκες, υπάρχει και στην παρακάτω εικόνα (δεξιά).  Δώστε προσοχή στα 10 πεντάγωνα (2 σειρές από 5 αντικριστά) που σχηματίζονται και τους ‘κόμβους’ τους. Αναφορές για τέτοια σχήματα, υπάρχουν αρκετές από τον Πυθαγόρα. Στον κόμβο που υπάρχει στο δεύτερο πρώτο άνω πεντάγωνο εντοπίζεται η περιοχή του τριγώνου των Βερμούδων, όπου υπάρχει τεράστιο χωροχρονικό ασυνεχές για το οποίο έχουν γραφεί και ειπωθεί πολλά. Θεωρούμε βέβαια ότι συμπίπτει η περιοχή απόλυτα με τα ‘ΥΔΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΥΓΟΣ’ στα οποία αγωνίσθηκε να σωθεί κάποιος Ηρακλής…

    

Ο συμβολισμός των ενεργειακών ρευμάτων όμως δεν αποτελεί προνόμιο του λεγόμενου ΄΄Ελληνικού΄΄ πολιτισμού. Απαντάται σε όλες τις αρχαίες φυλές και ιδιαίτερα στην Αρχαία Αίγυπτο. Το ιδιαίτερο εδώ είναι η παρουσία του ΄΄ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ ΟΦΙ΄΄. Η ένια του ιπτάμενου συνδέεται βέβαια με την ελαφριά κατάσταση της ύλης ή πνευματικό κόσμο ή απλά άυλη κατάσταση. Παραθέτουμε 2 εικόνες παρακάτω.

 

Εδώ ο ΟΦΙΣ είναι ΔΙΠΛΟΣ. Ειδικά η παράσταση στην πάνω αριστερά εικόνα θυμίζει έντονα τους ΜΑΙΑΝΔΡΟΥΣ  (ΜΑΙΑ ΑΝΔΡΟΣ) της Ελληνικής Μυθολογίας.  Παρατηρείστε εδώ , ότι το σώμα του φιδιού , όπως παριστάται στην άνω αριστερά εικόνα, θυμίζει έντονα καμπύλη μετάδοσης κύματος  στα ηλεκτρονικά...    Ο μαίανδρος πάλι, θυμίζει έντονα το ίδιο πράγμα, αλλά στην ψηφιακή του μορφή...  Η διαφορά είναι βέβαια κάποια κίνηση τύπου ΄΄Γ΄΄ που μου δείχνει κάποιο πισογύρισμα στο χρόνο... 

 

 

 

 

 


 

 

         

   
 


 

   

 

  copyright © geoment team