Ιστορική - Aρχαιολογική έρευνα  

 

                                                     Ο    Προ - μη - θεικός      Ανθρωπος

 

      Ενα πολύ ιδιαίτερο σημείο για την ανθρωπότητα , είναι το σημείο της ΄΄παροχής του φωτός στον άνθρωπο ΄΄ από τον τιτάνα Προμηθέα.  Χρονικά δεν ξέρω που να το τοποθετήσω.

Στη ΣΥΜΗ της Δωδεκανήσου,  κάποιοι από το νησί των Μακάρων  ( Άδη )   του Κρόνου (Εωσφόρου – διαβόλου – χάρου κλπ) έφτασαν στο νησί αυτό κι είχαν μαζί τους και τη νύμφη Σύμη, που έμενε εκεί κι έδωσε τ' όνομά της στο νησί. O Ποσειδώνας που πέρασε λίγο αργότερα, την έκανε δική του και γεννήθηκε ο Χθόνιος. Αργότερα έφτασε και ο Προμηθέας, αδελφός του Άτλαντα και δίδαξε πολλές τέχνες και τη μακροβιότητα.

 

Εκεί λέγεται ότι ο τιτάνας Προμηθέας , έπλασε άνθρωπο από πηλό... 

 

Ο Προμηθέας δύο τινά μπορεί να  έκανε  κατά την άποψή μας …

 

1. Είτε κατάφερε να ενσαρκώσει ανθρώπινη ψυχή σε κάποιο προϋπάρχον ζώο, και στη συνέχεια το ζώο αυτό ανθρωποποιήθηκε βιολογικά … 

Αυτή την άποψη εκφράζει σήμερα η γνωστή αρχαιολογική ΄΄οικογένεια΄΄ των Εβραίων  Λίκεη , που υποστηρίζει ότι ο πρόγονος του ανθρώπου είναι ο αφρικανικός πίθηκος ΛΟΥΣΙ , που ανεκάλυψαν σε σπήλαιο της Αφρικής.   Ηλικίας 3,5 εκατομμυρίων ετών.  Τους υποστηρίζουν μεγάλοι εκδοτικοί οίκοι (πχ National geographic).  Όμως στο σπήλαιο των Πετραλώνων Χαλκιδικής ο γνωστός σπηλαιολόγος Άρης Πουλιανός , έχει ανακαλύψει οστά ανθρώπων 11 εκατομμυρίων ετών.

 

Υπόψη ότι οι ψυχές περιφέρονται στον αιθέρα και μόλις γονιμοποιηθεί κάποιο ανθρώπινο ωάριο, με κάποιο τρόπο (ίσως άγγελος τη μεταφέρει εκεί) εισέρχονται σε αυτό και έτσι η ψυχή δημιουργεί το ανθρώπινο βιολογικό σώμα)

 

2. Είχε  ο προμηθέας αποκτήσει ΄΄εμπειρίες΄΄ άλλου τύπου…  είχε μάλλον ξεπεράσει και την τέχνη της συνουσίας …   είχε μάθει την τέχνη της  πλήρους διαβολοποίησης των ανθρώπων … τη μίξη δηλαδή της ουσίας πνεύματος των αγγέλων μετά της ουσίας πνεύματος των ανθρώπων..  αυτή ήταν η ΄΄φωτιά΄΄ , το θεϊκό πυρ, δηλαδή, που ΄΄έφερε΄΄ ο προμηθέας στους ανθρώπους…    η ΄΄αγγελοκαταληψια΄΄ του ανθρώπινου πνεύματος… 

 

  Ο Δίας – ΣΕΜΙΑΖΑΣ , ανακάλεσε τον προμηθέα και τον έφερε στο αρχηγείο του , στον Όλυμπο… για να του μάθει την τέχνη φυσικά… 

 

ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ Ο ΔΙΑΣ - ΣΕΜΙΑΖΑΣ   Η Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΘΗΚΕ ΣΑΝ ΔΙΑΣ -ΣΕΜΙΑΖΑΣ ;

 

Η απάντηση εξαρτάται από την αποκρυπτογράφηση του τι  ακριβώς ήταν το ΄΄ΠΥΡ΄΄ που ο Προμηθέας  ΄΄έφερε΄΄ στους ανθρώπους.

 

Το πυρ , είναι η ΄΄ουσία πνεύματος΄΄ . Αλλά ουσία πνεύματος έχει και ο άνθρωπος (έχει επί πλέον και την ουσία ψυχής) και οι άγγελοι.

 

Η λέξη ΠΥΛΟΣ, από την οποία ο Προμηθέας φέρεται ότι έφτιαξε άνθρωπο , είναι απλή. Π + ΥΛΟΣ  -> Π = πέρασμα πνεύματος ουσίας , στην, ΥΛΗ. 

 

Η εκδοχή αυτή δε μας οδηγεί πουθενά  γιατί καλύπτει και τις δύο υποθέσεις…

 

  Στα παραπάνω φαίνεται να ταιριάζει και ο μύθος για το ΚΗΡΥΚΕΙΟ ΤΟΥ ΕΡΜΗ.       Τι συμβολίζει το Κηρύκιο  ;

Το κηρύκειο του Ερμή, ή της Ίριδας, επίσης Ατλαντικής γενιάς, συμβόλιζε το δεσμό των προγόνων με τους απόγονους. Η Νίκη, κατά τον Ησίοδο, ήταν η θυγατέρα του Τιτάνα Πάλλαντα... 

 

ΤΟ      ΚΗΡΥ (ΤΕΙ) (ΟΤΙ) ΚΕΙ  (ΕΙΝΑΙ) Ο … ΑΓΓΕΛΟΣ…. ΜΕΤΟΥΣΙΩΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ , ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ , ΣΩΜΑ….

 

Η΄ είναι  η γνώση του πως ένας άγγελος εισάγει μία περιπλανώμενη στον αιθέρα , ανθρώπινη ψυχή σε κάποιο ανθρώπινο γονιμοποιημένο ωάριο και με τον τρόπο αυτό ενσαρκώνει μια ψυχή ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΡΕΣΚΕΙΑΣ ΤΟΥ σε ένα νεογεννημένο , αμορφοποίητο, άψυχο,  άνθρωπο…..

 

Λένε πολλοί ότι σήμερα που γνωρίζουμε για την περίφημη έλικα του DNA των ανθρώπων, αυτό συμβολίζει το ΚΗΡΥΚΙΟ…

 

Όμως το κηρύκειο κάλλιστα μπορεί να αποτελείται από τα δύο φίδια, που είναι τα χωροχρονικά ασυνεχή που ενώνουν ουρανό και γη.

 

Κατά τη μυθολογία, και οι τρεις αδελφοί του Ατλαντα τιμωρήθηκαν από το Δία, μετά τη νίκη των "θεών" στη τιτανομαχία. Ο Δίας κατακεραύνωσε τον Μενοίτιο και τον Επιμηθέα και τους ξαπόστειλε στο Έρεβος, ενώ τον Προμηθέα τον έβαλε στην Ανατολή καρφώνοντας τον πάνω στην υψηλότερη κορυφή του Καύκασου. Εκεί ο Ήφαιστος τον έδεσε σε ένα βράχο με δεσμά άθραυστα. Ένας αετός που τον έστειλε ο Δίας, πήγαινε κάθε μέρα και έτρωγε το ήπαρ του Προμηθέως το οποίο  κατά την επόμενη νύχτα ανεγενάτο, επειδή ο Προμηθέας ήταν Τιτάνας αθάνατος. Ύστερα από τριάντα χρόνια έτυχε να περάσει από τα μέρη του Καύκασου ο Ηρακλής ο οποίος με το τόξο του σκότωσε τον αετό και απελευθέρωσε τα δεσμά του Προμηθέα.

 Όλα αυτά γίνονται βεβαίως με τη συγκατάθεση του Διός, που συνεφιλιώθη με τον Τιτάνα Προμηθέα. Μάλιστα ο Ζευς τον δέχεται στον Όλυμπο.

 

Κάνει , άραγε , ο Σεμιαζας – Δίας , επίδειξη πυγμής και δύναμης στους 200 αγγέλους παραβάτες ;  Η ήταν ο διάβολος που  τους έστειλε να φυλάνε σε δύσβατα σημεία του σύμπαντος, μάλλον.   Κάτι σαν ΄΄ξιφία΄΄ που λένε οι ναύτες… δηλαδή περιπολία με πλοίο κατά μήκος των τούρκικων ακτών , σε όλο το  Αιγαίο.

 

Τον τρίτο τον τιμώρησε αλλιώς,  αλλά τον χρειαζόταν για κάτι… είχε  ο Προμηθέας αποκτήσει ΄΄εμπειρίες΄΄ αλλού τύπου… 

Είχε μάλλον ξεπεράσει και την τέχνη της συνουσίας …   είχε μάθει την τέχνη της  πλήρους διαβολοποίησης των ανθρώπων … τη μίξη δηλαδή της ουσίας πνεύματος των αγγέλων μετά της ουσίας πνεύματος των ανθρώπων.. 

 

Αυτή ήταν η ΄΄φωτιά΄΄ , το θεϊκό πυρ, δηλαδή, που ΄΄έφερε΄΄ ο προμηθέας στους ανθρώπους…    η αγγελοκαταληψια του ανθρώπινου πνεύματος…  η’ η ενσάρκωση των αγγέλων σε ανθρώπινο φορέα…   Ετσι κάποιος από τους  Δία – Σεμιαζά ,  ή διάβολο, ανακάλεσε τον προμηθέα και τον έφερε στο αρχηγείο του , στον Όλυμπο… για να του μάθει την τέχνη φυσικά…

 Το Παραθέτω παρακάτω λαξευμένη σε βράχο εικόνα εικόνα που μοιάζει πολύ με την ιστορία του Προμηθέα. Ο τιτάνας , που φαίνεται να φέρει κάτι σαν στέμμα στην κεφαλή (μπορεί να είναι και ενεργειακό, ή αυρικό στέμμα) ειναι δεμένος σε βράχο και κοιτά με οίκτο προς τον ουρανό. 

 Ευρίσκεται στον αρχαιολογικό χώρο των ΜΥΚΗΝΩΝ, επί του βράχου δεξιά από το γνωστό αρχαιολογικό χώρο, καθώς εισερχόμαστε στην ύλη  των Λεόντων', δεξιά της χαράδρας. Οι εικόνες που παραθέτουμε θα σας οδηγήσουν εκεί εκ του ασφαλούς ...  Στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο εντοπίζεται η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα'.  Μπροστά σας απλώνεται ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι από δορυφόρο (GOGLE EARTH). Παριστάται η τοποθεσία που ευρίσκεται η βραχομορφή (7) μέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με  διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο.  Η ευθεία κόκκινη γραμμή (5) παριστά την κατεύθυνση (αζιμούθιο) από το σημείο λήψης (2) της φωτογραφίας της  βραχομορφής (7) από το πάρκιν (1) του αρχαιολογικού  χώρου (6) των ΜΥΚΗΝΩΝ. O ΒΟΡΑΣ παρίσταται (4) με κόκκινο βέλος.  Στη δεξιά φωτογραφία φαίνεται η απόσταση που έχει ληφθεί η φωτογραφία της συγκεκριμένης βραχομορφής (περίπου 425 μέτρα). 

 

 

Η παρακάτω εικόνα είναι πιό 'παραστατική'.   Η μορφή του 'δεσμώτη βασιλέα' διακρίνεται καθαράμέσα στον κόκκινο εστιγμμένο, με διακεκομμένη  γραμμή,  κύκλο.  Αριστερά σας είναι ο λόφος των ΜΥΚΗΝΩΝ.  Το γιατί κανείς αρχαιολόγος δεν έχει παρατηρήσει μέχρι τώρα τη μορφή οφείλεται σε πολλούς λόγους... Κυρίως στο ότι δεν υπάρχει φαντασία , παρά μόνο ότι διαβάζουμε σε αρχαία κείμενα που μας έχουν 'αποδεσμεύσει' κάποιοι  - τα άλλα το Βατικανό  τα φιλάει καλά κάτω από τη γη - αλλά και στη φωτοσκίαση που πρέπει να είναι κατάλληλη για να 'φανεί'  το μνημείο....

Τα συμπεράσματα δικά σας ...

 

 

Παρακάτω παραθέτουμε 2 μεγενθυμένες, από υπολογιστή εικόνες , που αναφέρονται στην παραπάνω εικόνα, της βραχομορφής

 

  

 

Η γραφή του λήμματος ΜΥΚΗΝΕΣ είναι μάλλον λανθασμένη. Θα πρέπει να είναι ΜΗΚΥΝΕΣ εκ του  'μη Κύνες'  = όχι κύνες, δηλαδή όχι σκυλόμορφα όντα.  Τέτοια όντα υπήρχαν πριν τους κατακλυσμούς σε όλη την υδρόγειο.  Υπάρχουν αρκετά κείμενα αρχαίων Ελλήνων γεωγράφων που μιλούν για τα όντα αυτά.  Μάλλιστα ο ο γεωγράφος Αγαθαρχίδης στο έργο  'Περίπλους' αναφέρει μέχρι και την ύπαρξη ΣΦΙΓΓΩΝ στις περιοχές του Ινδού ποταμού...  Το απίθανο βέβαια είναι ότι τα περίεργα αυτά όντα έχουν τοιχογραφηθεί σε πάρα πολλούς χριστιανικούς ναούς.  Στο γένος των ΚΥΝΟΜΟΡΦΩΝ όντων ανήκει και ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ,  ο γνωστός προστάτης των ταξιδευόντων !!! Ως εκ τούτου παρουσιάζεται σε εικόνες ως κυνόμορφος.  >>Δες περισσότερα.

 Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα όντα , όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ - ειχαν ενα τεράστιο υπερτροφικό πόδι το οποίο χρησιμοποιούσαν σαν ομπρέλα για να τους   προφυλάσσει από τον ήλιο..- οι ΣΤΕΡΝΟΚΕΦΑΛΟΙ - δεν είχαν κεφάλι. τα μάτια και η μύτη ήταν στο στέρνο τους. εικόνα τους υπάρχει αγιογραφημένη σε πολλές μονές. Σας παρουσιάζουμε μία τέτοια εικόνα από τη Μονή Γαλατάκι στη Β.Εύβοια. >>Δες περισσότερα. Υπάρχει επίσης ένα βιβλίο, ειδική έκδοση της Μονής Κίκκου - η μεγαλύτερη στην Κύπρο- η οποία έχει εικόνες από τοιχογραφίες μονών που έχουν αποκλειστικά τέτοια τέρατα ...  

Απλά να σημειώσουμε εδώ ότι λίγο πιό νότια, γεωγραφικά, υπήρχε ένας άλλος λαός , οι ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝες.  Αυτοί υπήρχαν πριν από τους ΣΠΑΡΤΟΥΣ του  ΚΑΔΜΟΥ, που ανεφύησαν από τη γη στη ΘΗΒΑ (αποτελεί αναγραμματισμό του λήμματος  ΒΑΘΗ =>  τα βάθη της ΑΒΥΣΣΟΥ , όπου ΑΒΥΣΣΟΣ είναι το μη έχον τέλος χωροχρονικό πέρασμα , στο οποίο όποιο πνεύμα εισέλθη είναι καταδικασμένο ...).  Ο ΚΑΔΜΟΣ είναι αναγραμματισμένο το λήμμα 'ΑΔΑΜ' με την προσθήκη του ιδεογράμματος 'Κ'.  Το ΣΠΑΡΤΟΙ παρεφθάρει προφανώς μετά τον ή τους κατακλυσμούς σε ΣΠΑΡΤΙ-άτες.  Κάποιοι μύστες ΕΒΡΑΙΟΙ τους θεωρούν ν - οχι άδικα ίσως - δική τους γεννιά. Νομίζουμε ότι προφανέστατα είναι και αυτοί, όπως οι ΕΒΡΑΙΟΙ, το πρώτο γένος ανθρώπων - μετά τους ΜΑΚΑΡΕΣ του Πλάτωνα , που ήταν ο πνευματικός άνθρωπος στον ουρανό, το ΑΡΣΕΝ και ΘΗΛΥ δηλαδή της ΓΕΝΕΣΗΣ. Είναι οι μεταγενέστεροι ονομασθέντες ΓΕΦΥΡΙΣΤΕΣ, που η αμάθεια και η μικρότητά τους τους έφερνε να περνάν το περίφημο εκείνο ΓΕΦΥΡΙ (αν και εδώ θα πρέπει να ερευνηθεί αν πρόκειται για κοσμικό - υλικό γεφύρι ή για χωροχρονικό πέρασμα που λειτουργεί σαν ενωτικό -γέφυρα = πέρασμα - στις δύο διαστάσεις, την πνευματική και την υλική) ντυμένοι με δέρματα τράγων , για να διακωμοδίσουν τους επόπτες των Ελευσινίων μυστηρίων.  Εξ ου και τα περίφημα καρναβάλια (καρνα+βάαλ , όπου ΒΑΑΛ είναι ο ΔΙΑΣ στους Ασιατικούς λαούς..).  ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝ = ΛΑ(ος) ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝ = ο λαός που είχε επιμειχθεί με τους δαίμονες. Εδώ απαιτείται σοβαρή σπουδή του βιβλίου του ΕΝΩΧ της Π.Διαθήκης για να καταλάβει ο αναγνώστης τι έχει συμβεί... Αρκεί να διαβάσει Ελληνική μυθολογία και να παραβάλει τον αρχιπαραβάτη (= αρχάγγελο) άγγελο ΣΕΜΙΑΖΑ με τον ΔΙΑ και θα καταλάβει ότι είναι το ίδιο πρόσωπο.... Αυτά που αναφέρονται στην Π. Διαθήκη συμβαίνουν στον Ελλαδικό χώρο ...

Οι προσμοίξεις αγγέλων με τις γυναίκες των θνητών , δηλαδή ....  Πιθανότατα οι Λακεδαίμονες ήταν τερατόμορφα όντα σαν και αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω ... Και όταν ήρθαν οι ΣΠΑΡΤΟΙ στην περιοχή άλλα έδιωξαν και άλλα υποδούλωσαν. Παραδόξως τέτοιες γνώσεις θα βρείτε στην περίφημη κινηματογραφική ταινία ' 300' που αναφέρεται στον ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΑ ΛΕΩΝΙΔΑ και τη μάχη των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ (πέρασμα τελλουριακό τεράστιο που συνδεόταν απ' ευθείας με τους ΔΕΛΦΟΥΣ και όχι εδαφική περιοχή. Οι Πέρσες ήταν μυημένοι και ήξεραν τι ήθελαν στην περιοχή ...) Κάποια στιγμή ο Λεωνίδας ανεβαίνει στο 'ναό' και εκεί συναντά τέτοια 'τέρατα' ...   Στην ταινία επίσης αναπαριστάται -σαφώς - ο συνουσιασμός μιάς νεαρής ιέρειας στον ίδιο ναό με ..κατι αόρατο... Η σκηνή είναι σαφής. Υπάρχει δαιμονοληψία, από την οποία προκύπτει ...ο χρησμός στον Λεωνίδα , μέσω κάποιου 'τερατόμορφου' μεταφορέα... Τέρατα ήσαν και οι πλείστοι των Περσών...  Ειδικά η φρουρά του βασιλέα τους - οι περίφημοι 'ΑΘΑΝΑΤΟΙ' που προφανώς σαν μη άνθρωποι ζούσαν περισσότερα χρόνια από τους κοινούς θνητούς,  φορούσε πάντα κάλυμμα στην κεφαλή για να μη φαίνεται το πρόσωπό τους... ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΡΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ', που πρόδωσε το πέρασμα προς τις θέσεις των 300 υπερασπιστών των ΘΕΡΜΩΝ ΠΥΛΩΝ...  'ΑΛΤΗ-Ρ' στα αρχαία Ελληνικά , είναι τα βάρη που έβαζαν οι αθλητές στα χέρια τους για να πηδούν περισσότερα μέτρα στο μήκος..(τα αναβολικά της εποχής ... προγόνων τέχνη). 'ΕΥ' σημαίνει σωστός.' Ι' =ΕΙ , δηλαδή υπάρχω. ΕΥ+(Ε)Ι+ΑΛΤΗ (το ς είναι κατάληξη και δεν ανήκει στο λήμμα)  σημαίνει αυτόν που σωστά έχει βάρη στα χέρια του. Δηλαδή το όνομα 'ΕΦΙΑΛΤΗΣ' προσδιόριζε αυτό το ανθρωπόμορφο τέρας που είχε υπερτροφικά χέρια ... όπως οι ΣΚΙΟΠΟΔΕΣ είχαν υπερτροφικά πόδια... Αυτός μάλλον ήταν και ο λόγος που ο Λεωνίδας μάλλον δεν δέχθηκε τον ΕΦΙΑΛΤΗ σαν συμπολεμιστή του όταν του το ζήτησε... 

ΓΑΙΤΙ ; Μα το ΛΕΩΝΙΔΑΣ το καταμαρτυρεί .. ΛΕΩΝΙΔΑΣ = ΛΕΩΝ + (Ο)ΙΔΑΣ. Ο Λεων παριστά τον ανθρώπινο εγωισμό. Την αρνητική ενέργεια του ανθρώπου που τον κρατά μακριά απο το ΘΕΟ... Ως εκ τούτου ο ΗΡΑΚΛΗΣ εξ αρχης θεοσεβής απεκδύεται την δύναμη αυτή. Συμβολικά 'γδέρνει' τον δικό του λέοντα -εγωισμό - και υποτάσσεται στη βούληση του ΘΕΟΥ του. ΟΙΔΑ είναι σε αντιπαραβολή με το βλέπω, η όραση στην πνευματική διάσταση. ΟΡΩ τον ΘΕΟ = ΘΕΩΡΩ .. ΘΕΩΡΙΑ... Το βλέπω έχει να κάνει με την κοσμική όραση. ΛΕΩΝΙΔΑΣ είναι αυτός που βλέπει με τα μάτια του ΝΟΥ. Βλέπει μέσα του πνευματικά... Βλέπει όμως και τις ψυχές των άλλων. Σήμερα αυτή η 'ικανότητα' - χάρισμα εκ ΘΕΟΥ - λέγεται 'ΔΙΑΚΡΙΣΗ'.  Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ φαίνεται ότι διέθετε το χάρισμα της διάκρισης και ίσως για το λόγο αυτό αν και ΛΑΚΕΔΑΙΜΩΝ , έγινε βασιλειάς των ΣΠΑΡΤΩΝ... 

 

 Να σημειώσουμε εδώ ότι στα πλαίσια του αυτοχρηματοδοτούμενου προγράμματός μας με την ονομασία 'ANCIENT MENTOR'  >>Δες περισσότερα, συνεχίζεται η έρευνά μας, με τη χρήση συστημάτων WMTS,